• header.jpg

Din karriere som coach
og psykoterapeut venter.
Start din rejse nu!

Træd ind i en spændende verden af psykoterapi, coaching, mental sundhed og emotionel intelligens.

Studiemappen til den 4-årige uddannelse til Psykoterapeut og Master Coach

Psykoterapeut og Master Coach uddannelse

Evidensbaseret uddannelse med unik kombination af biopsykologi og de bedste teknikker fra både psykoterapi og coaching.

Psykoterapi som befordrer til indsigt via det emotionelle. Coaching som befordrer til handling via det rationelle.

Udgangspunkt i viden fra mere end 30 års adfærdsbiologisk forskning.

Læs om uddannelsen her

Studerende på stressterapeut uddannelsen træner

Stressterapeut uddannelse

Indlæring og opbygning af en emotionel intelligens, der modvirker og forebygger sårbarheden overfor stress, kan ske med biopsykologi på basis af vores medfødte, emotionelle arv.

Læs om uddannelsen her

Om biologiske årsager til stress

Urhjernens medfødte biologiske arv vist som evolutionen af menneskehjernen.

Personlig udvikling med biopsykologi

Personlig udvikling forudsætter viden om menneskets emotionelle biologi, fordi vores hjerne rummer en urgammel medfødt arv, som danner grundlag for udviklingen af hele vores følelsesliv.
Uden at kende det “farvand”, biologiens dybder rummer, "sejler" udøvere af både coaching og psykoterapi kun overfladisk rundt.

Coach & Psykoterapeut Skolen har eneret til biopsykologi og kan derfor tilbyde 3-årig Stressterapeut uddannelse og 4-årig Psykoterapeut og Master Coach uddannelse med afsæt i menneskets adfærdsbiologi.

Om forskningen i biopsykologi

Informationsmøde på Coach & Psykoterapeut Skolen

Studieinteresseret?

På vores præsentationsaftner kan du høre om uddannelsen og få svar på dine spørgsmål.

Der er også mulighed for at deltage i et weekendkursus, hvor du kan prøve nogle af teknikkerne på egen krop og psyke og opleve, hvordan der arbejdes med selvudvikling på Coach & Psykoterapeut Skolen.

Præsentationsaften

Kursus som optagelse

Udfordringen i forhold til personlig udvikling: at skabe harmoni mellem adfærdsbiologi og adfærdspsykologi - mellem biologisk arv og social arv.

Emotionel Intelligens weekendkursus

Få emotionel selvindsigt i både din biologiske arv og din sociale arv.

Få anvisninger til adfærd du bør fremme henholdsvis undgå for at nå dine mål og skabe resultater i dit liv - både på job og privat.

"Jeg fået værdifuld viden om, hvordan man får følelser og intelligens til at samarbejde - så man bedre kan navigere i hverdagens udfordringer og træffe mere bevidste valg i både det personlige og professionelle liv. Det har været livsændrende at deltage." Katharina Hoppe

Læs om kursets indhold her

Illustration af personligt lederskab.

Personligt lederskab

Lær at mestre intelligent adfærd, uanset hvad du føler.

Få personlig indflydelse i alle tilværelsens former for lederskab - på job og privat.

"Uddannelsen har været en oplevelse for livet. Jeg har fået udviklet min livskvalitet i retninger, jeg ikke i min vildeste fantasi havde forestillet mig lå inden for mine muligheder. Jeg vidste ikke, hvilken grad af indflydelse jeg kunne få på mine personlige og sociale kompetencer. Det har ændret min måde at leve mit liv på." Christian Carl Christiansen

Om det personlige lederskab

Træning i enetimer i personlig udvikling med både coaching og psykoterapi.

Enetimer hos 3. og 4. års studerende

Som et led i de studerendes uddannelse tilbydes personligt udviklingsforløb hos 3. og 4. års studerende, hvor forløbet følges af en supervisor.

Ansøg om forløb her

Søg i indhold